modules.dep

Jakub Mahdal geoma na trz.cz
Sobota Únor 3 13:24:23 CET 2001

On Sat, 3 Feb 2001 artjen na quick.cz wrote:

> Dobry den
>
> Pri zavadeni ovladace ethernetu prikazem modprobe eth0 se mi vrati tato hlaska>
>
> /etc/modules.conf is more recent than /lib/modules/2.2.17/modules.dep
>
> depmod -a nepomaha. Tedy kdyz depmod provedu a postup zopakuji hlaska se objevi
> znovu.
>
> Nevite prosim nekdo co to muze znamenat a jak se toho zbavit ?
>
> Dekuji
>
> Arthur

Ta hlaska znamena, ze soubor /etc/modules.conf je noveji modifikovany nez
soubor /lib/modules/2.2.17/modules.dep, ono nejde vubec o nic vazneho,
jenom aby vas system upozornil, ze jste se hrabal v /etc/modules.conf,
staci touchnout modules.dep, aby zmenil datum a cas a ono to zmizi.

# touch /lib/modules/2.2.17/modules.dep

Bye.
--

	     | Jakub "Avenger" Mahdal   e-mail: geoma na trz.cz     |