Dotaz na recode

Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de
Neděle Únor 4 23:44:55 CET 2001

> Recode neprevadi jenom kodovani, ale prizpusobuje i jine zvyklosti
> patrici k te ktere znakove sade. Tudiz pri prevodu mezi ISO-8859-2 a
> CP852 dochazi i ke konverzi koncu radek z LF na CRLF a vice versa.
> Paklize je dokument v CP852 a ma un*xove konce radku, recode oznami
> prave chybu Ambiguous output in step `CR-LF..data'. Nejjednodussi
> reseni je pridat parametr -f (force), ktery jej donuti konverzi
> provest i kdyz se mu soubor nezda.
O to jsem se taky pokousel, ale to nejak mnou pozadovany prevod
neuskutecnilo podle mych predstav. Nevadi, ja nad tim ve volne
chvili zabadam...

Druha moznost je samozrejme upravit
> soubor tak, aby se recode nepricil.
Soubor ma 650 mega, na to nemam zaludek :-).

> S pozdravem
> --
> Michal Krause

Diky moc, s pozdravem Martin Chaloupka