Dotaz na recode

Michal Krause michal na krause.cz
Neděle Únor 4 23:22:36 CET 2001

On 04/02/2001, Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de wrote:

> mam dotaz, jestli nekdo z Vas dokazal uspesne pouzit programek recode
> pro preklad z dosoveho (850 a 852) kodovani do 8859-1 a 8859-2. Ja
> jsem narazil na to, ze mi to neustale pise Ambiguous output in CR_LF
> (v opacnem smeru ne). A netusim, jak se s tim vyporadat - zkousel jsem
> ruzne varianty, jak to  obejit, ale nezabralo (a navic nejak jsem se
> nebyl s to dostatecne zorientovat v infu, ktere mi prislo nejake
> zmatene...).

Recode neprevadi jenom kodovani, ale prizpusobuje i jine zvyklosti
patrici k te ktere znakove sade. Tudiz pri prevodu mezi ISO-8859-2 a
CP852 dochazi i ke konverzi koncu radek z LF na CRLF a vice versa.
Paklize je dokument v CP852 a ma un*xove konce radku, recode oznami
prave chybu Ambiguous output in step `CR-LF..data'. Nejjednodussi reseni
je pridat parametr -f (force), ktery jej donuti konverzi provest i kdyz
se mu soubor nezda. Druha moznost je samozrejme upravit soubor tak, aby
se recode nepricil.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka