Netscape E-mail

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Únor 5 08:18:17 CET 2001

Dobry den,

trnkar1.ete na mail.cez.cz napsal(a):
> Dobrý den !
> Mám následující problém nebo spíš záhadu.Při odeslání e-mail z netscapu se
> mi v došlé zprávě zobrazí podivná adresa - "Odesláno kým" -viz postoupená
> hlavička.V nastavení jsem ale tuto adresu nikde nenašel.Nevíte někdo jak se
> toho zbavit?Při odeslání jiným e-mailovým programen je vše správně.Mám RH
> 7.0 Cz.Díky za každou radu.S pozdravem RT

a nechybi vam tam nahodou nastaveni uzivatele posty?

Zkuste se kouknout do
Edit->Preferences->Mail->(tusim)Personality.

Mel byste tam najit polozku From, kde je treba vyplnit vasi
mailovou adresu. Podle meho mineni dojde kamsi na wordonline
posta bez vyplneneho From (To je ale zajimavy, snad by to
normalne nemelo vubec jit, kdyz protokol smtp zacina MAIL
FROM...)

Nebo jeste neco: jak mate nastavene hostname?

Nebo me napadlo jeste neco: neodesilate tu postu jako root? To by
ale bylo od wordonline dost zajimavy, kdyby si tu hlavicku
prizpusobili takhle...

Pokud nebude spravne ani jedna z moznosti, zkuste ten samy mail
zaslat na adresu postmaster na wordonline.cz...

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek