Netscape E-mail

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Neděle Únor 4 06:09:21 CET 2001

Dobrý den !
Mám následující problém nebo spíš záhadu.Při odeslání e-mail z netscapu se
mi v došlé zprávě zobrazí podivná adresa - "Odesláno kým" -viz postoupená
hlavička.V nastavení jsem ale tuto adresu nikde nenašel.Nevíte někdo jak se
toho zbavit?Při odeslání jiným e-mailovým programen je vše správně.Mám RH
7.0 Cz.Díky za každou radu.S pozdravem RT

---------------------- Postoupeno kým Trnka Radek/4212A/ETE/CEZ dne

Trnka Radek <rt.sonic na worldonline.cz>@smtp.worldonline.cz on 03.02.2001
21:39:03

Odpovězte prosím  -  rt.sonic na worldonline.cz

Odesláno kým:  root na smtp.worldonline.cz