Re: i810+XFree86-4.0.2-6.=nestačí 32MB RAM?

Michal Jursa michal na jursa.cz
Pondělí Únor 5 08:35:42 CET 2001

Predem omluva, jsem se uklep..:)

> Vážení přátelé,
>
> na Vaši radu jsem si nainstaloval nejnovější dostupnou verzi Xfree z
> distrubuce RedHat 7.1 fisher. Bohužel i přes to nemůžu rozjet xserver.
> Tentokrát to vypadá, že mám nedostatek použitelné paměti a nejsem schopen
> její nožství i přes několik hodin laborování zvýšit. A to i po odstranění
> nahrávání modulu agpgart.o při startu a dalších úpravách..
>
> Na počítači je deska Winnex1 (i810) a 32 MB RAM. Tady je /proc/meminfo:

No rozhodne s 32MB nevystaci. Predstava, ze byxch do 32MB narval
- kernel
- moduly
- demony
- X-server
- Win-manager
- aplikace
+ to, ze samotna grafika mi sezere jeste 4 MB

No to snad nemuze nikdo myslet vazne..:)))) Proboha aspon tech 64, vzdyt to
dneska stoji 1000 korun.

A pokud uz na tom trvate, tak bych se zkusil podivat na nastaveni te
grafiky:
1. Stahnout True-Color na High-color, v krajni nouzi 256
2. Prostudovat dokumentaci agpgart estli neumi nejaky parametr,ze by AGP
chtelo treba jen 2MB

Michal Jursa