Re: i810+XFree86-4.0.2-6.=nestačí 32MB RAM?

Peter Andre peter_andre na centrum.cz
Pondělí Únor 5 17:43:04 CET 2001

Odpověď na
----- Original Message -----
From: "Michal Jursa" michal na jursa.cz

> No rozhodne s 32MB nevystaci. Predstava, ze byxch do 32MB narval
> - kernel....
>
>.... No to snad nemuze nikdo myslet vazne..:)))) Proboha aspon tech 64,
vzdyt to
> dneska stoji 1000 korun.

To sice stojí (cca. 1800,-), nicméně box je v záruce a tak chci vždy
upgradovat po blocích. Teď to bude processor, zvukovka, paměť a vypalovačka.
Díky tomu, že to udělám najednou ušetřím na práci cca 1000,- Kč. Jinak to
ale běhalo na SuSe 6.4, takže proč ne na RedHatu ?

> A pokud uz na tom trvate, tak bych se zkusil podivat na nastaveni te
> grafiky:
> 1. Stahnout True-Color na High-color, v krajni nouzi 256

Stáhnul jsem to na 16 barev a paměťovej apetit (6MB min)to mělo stejnej :-(

> 2. Prostudovat dokumentaci agpgart estli neumi nejaky paramet,ze by AGP
> chtelo treba jen 2MB
Prostudoval jsem jak modul tak i povídání výrobce desky. Bohužel bez
výsledku...

> Michal Jursa

        Peter