Nabídka práce - jednorázová - instalace Oracle

Jan Kovář webmaster na novibra.cz
Pondělí Únor 5 09:34:33 CET 2001

> Reknete mi jediny rozumny duvod proc na server pouzit RedHat 7?
> Zkuste RedHat 6.2, tam si naistalujete Oracle 8i sam, bez pomoci :-)

Protoze na tom serveru mam funkcni DNS, postfix, sambu, automaticke zalohy
uzivatelskych pocitacu a jsem prachbidny linuxak, abych si troufnul do
downgrade a mam strasne malo casu, abych to instaloval vsechno znovu. Ano,
rozhodnuti delat vse na RH7 bylo spatne, ale skutecne me nenapadlo, ze
Oracle nebude podporovat RH7, kdyz ted vsichni tak vykrikuji, jak podporuji
Linux. Celkem je mi jedno, jestli to je chyba RH nebo Oracle, nechci tady
rozproudit diskusi na toto tema. Ten Oracle potrebuju, sam na to nemam, tak
rad zaplatim nekomu, aby to fungovalo.

Jan Kovar