Nabídka práce - jednorázová - instalace Oracle

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Pondělí Únor 5 16:38:23 CET 2001

Dne Po, 05 úno 2001 jste napsal(a):

> Protoze na tom serveru mam funkcni DNS, postfix, sambu, automaticke zalohy
> uzivatelskych pocitacu a jsem prachbidny linuxak, abych si troufnul do
> downgrade a mam strasne malo casu, abych to instaloval vsechno znovu. Ano,
> rozhodnuti delat vse na RH7 bylo spatne, ale skutecne me nenapadlo, ze
> Oracle nebude podporovat RH7, kdyz ted vsichni tak vykrikuji, jak podporuji
> Linux. Celkem je mi jedno, jestli to je chyba RH nebo Oracle, nechci tady
> rozproudit diskusi na toto tema. Ten Oracle potrebuju, sam na to nemam, tak
> rad zaplatim nekomu, aby to fungovalo.

> [...]

No ono to s Oraclama neni vubec jednoduche :-(((
Ten jejich priserny instalator sice slavne podporuje RH 6.2, ale toliko a pouze
v anglicke verzi :-((( V ceske smola. Bohuzel se tohle tyce i klienta a dokonce
i instalace na vzdalenem serveru (presmerovana DISPLAY). Ach jo :-((((

Karel