CVS jako univerzální spráce verzí

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pondělí Únor 5 15:23:25 CET 2001

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         Prvni co mne napadlo je kodovani cestiny a 'znak' pro konec radku,
> nerikam, ze problem, ale zadrhel to muze byt (je treba volit vhodne
> nastroje)...

Konce řádků umí CVS automaticky konvertovat, takže není problém k jedné
repozitory přistupovat z Win i Unixu. Počet uživatelů také není problém
- např. PHP se také vyvíjí přes CVS a plné právo práce s repository má
okolo 200 lidí.

Kódování vám asi nepřevede žádný systém pro správu verzí. Záleží na to,
v jakých nástrojích budete texty v repozitory editovat, ale některé
Windows editory si s ISO-8859-2 poradí, obráceně je to trošku slabší.

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka na kosek.cz
  http://www.kosek.cz