Re: CVS jako univerzální spráce verzí

Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de
Pondělí Únor 5 16:24:01 CET 2001

> Dobr  den,
>
> moc se omlouvám. Pot eboval bych jenom uji t ní, zda je reálné mít CVS
> jako správce verzí pro cca deset v vojá  , p i em  n kte í by na CVS p
> istupovali z Windows, jiní z Unixu. Jde mi spí e o to, zda tu není n
> jak  zádrhel, kv li kterému by bylo lep í se o to rad ji nepokou et.
>
> D kuji moc
>
> Miloslav Ponkrác
Myslim,ze ne (zadny zadrhel), kolega to pouziva (server je na
linuxu) a hlasi se k tomu z NT - a pise nemecky, takze to kodovani
evidentne podporuje (bohuzel tady ted neni, takze se ho nemuzu
zeptat).
S pozdravem Martin Chaloupka