DJBDNS

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Únor 5 18:23:22 CET 2001

On 05/02/2001, Mira Tempír wrote:

> rpm -Uvh bind* jednou za par mesicu je pro Vas mozna jednodussi

> tinydns prida PTR record pro kazdy A record automaticky,
> jen musite vytvorit prislusnou zonu pod in-addr.arpa

> ale jiste

Muzu se jenom zeptat, jestli jste prechazel z Binda? Ja jsem o tom
uvazoval, ale ackoliv se nepovazuji za uplneho laika, prevod zon pomoci
axfr-get (ci jak se to jmenuje) jsem nerozbehal. Dokumentace mi prisla
v tomto ohledu ponekud skoupa. Mozna, ze uz je to ted lepsi?

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka