DJBDNS

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Pondělí Únor 5 18:51:19 CET 2001

| Muzu se jenom zeptat, jestli jste prechazel z Binda? Ja jsem o tom

Ano, i tim jsem prosel.

| uvazoval, ale ackoliv se nepovazuji za uplneho laika, prevod zon pomoci

Ja Vas tak taky nevidim ;)

| axfr-get (ci jak se to jmenuje) jsem nerozbehal. Dokumentace mi prisla
| v tomto ohledu ponekud skoupa. Mozna, ze uz je to ted lepsi?

Sleduju to min nez pul roku, nevim moc o tom, jak to bylo driv.

Ja to mohl delal asi takhle:
cd /etc/named/master
for i in *; do
   tcpclient ip_serveru 53 axfr-get $i /etc/tinydns/zones/$i $i.tmp
   echo -n $i
   echo " done"
done

cd /etc/tinydns/root
cat ../zones/* >data
make
/etc/init.d/named stop
ln -s /etc/tinydns /service
rpm -e `rpm -qa | grep bind`
echo "hurra"

Tohle je asi nejkratsi postup jak na to jit, existuji
i udelatka na hezci formatovani vysledne zony ve formatu
pro tinydns-data, vic na www.djbdns.org, www.lifewithdjbdns.org
a cr.yp.to/djbdns.html

Vetsi problem je se synchronizaci zon mezi partnerskymi servery
(bindovy notify&axfr zpusob neni podporovan), ale da se to obejit.

Kdyby neco, tak se mi ozvete.

pekny den
  Mira Tempír, student at fi.muni.cz
   <xtempir at informatics.muni.cz>