Dalsi balicek otazek (... modem ...)

eurik euro na hq.alert.sk
Úterý Únor 6 00:11:30 CET 2001

On Mon, Feb 05, 2001 at 08:07:37PM +0100, Jarda Kosulic wrote:
e> Dobry den,
Dobru noc ;)
e>
e> - pak mam taky nejaky modem (nebo winmodem). je to interni s chipem Conexant
e> HCF (nebo tak nejak). Na netu jsou original ovladace pro HSF, ty jsem stahl,
e> ale neni k tomu ani readme. Nemate s tim nekdo zkusenosti?
no, ak mate ozaj hsf chipset a ovladace od francuzskej firmy olitec,
a pouzivate originalny kernel z instalacie (2.2.14-5.0), mohlo by to
fungovat.

treba mierne zeditovat hsf_install.pl, ak si dobre pamatam, urcita
funkcionalita bola zakomentovana. potom uz len ./ins_all na loadnutie vsetkych
modulov, a ./rm_all na ich odstranenie.

moje osobne skusenosti s tym modemom su 'nic moc'. beha to iba s tymto
kernelom s instalacie, zo ziadnym inym. ani ked som si zo zdrojako 2.2.14-5.0
skompiloval vlastnu konfiguraciu. nedavno sa objavili ovladace aj pre .15,
.16, .17, ale voci vanilla .17 sa mi ich nepodarilo pouzit. moduly neboli
schopne resolvnut urcite symboly. a pri 2.2.14-5.0, ktoru musim qoli modemu
specialne bootnut, mi XFree86 4.0.1 oopsnu kernelu pri exite... posledny '-'
je, ze pri vacsich rychlostiach spojenia, >40kbit/s zvykne spojenie sem-tam
nahodne zaspat, a treba ho prebudit pingom... niet nad externe modemy (kym im
neodide zdroj, ako mne :)

e> - daji se nainstalovat na muj RedHat balicky pro SuSe 6.4. Na ChipCD mam
e> totiz KDE2.0.0 a tak si rikam, ze bych to treba nemusel stahovat z netu (tim
e> modemem to nejde zrovna rychle)
no, vzdy to mozete skusit. teoreticky by to malo ist, zavisi od zavislosti a
libiek pouzitych v rh6.2 a suse6.4.

(e)

E.U.R.O.:Electronic Unit Responsible for Observation       >http://hq.sk/~euro<