OT: DocBook

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Pondělí Únor 5 20:54:42 CET 2001

Dobrý den,

rád bych psal dokumentaci pro svá dílka v něčem pořádném. TeX jsem odmítl,
protože mi připadá moc složitý, a třeba jeho podpora pod jiné systémy, třeba
pod Windows, není ideální. A když už bych chtěl něco používat, chtěl bych to
používat jak doma v Linuxu, tak v práci ve Windows.

Slyšel jsem o DocBooku, který má být velice schopným univerzálním formátem
na bázi XML a má prý být standardem pro dokumentaci. Prý se čím dál více
používá i pro Linux.

Můžete mě jenom nasměrovat, v čem by bylo vhodné psát dokumentaci třeba pro
Linuxové programy, jsem v tomto začátečník.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác