OT: DocBook

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Únor 6 10:37:12 CET 2001

On Mon, 5 Feb 2001, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

> Dobrý den,
>
> rád bych psal dokumentaci pro svá dílka v něčem pořádném. TeX jsem odmítl,
> protože mi připadá moc složitý, a třeba jeho podpora pod jiné systémy, třeba
> pod Windows, není ideální. A když už bych chtěl něco používat, chtěl bych to
> používat jak doma v Linuxu, tak v práci ve Windows.
>
> Slyšel jsem o DocBooku, který má být velice schopným univerzálním formátem
> na bázi XML a má prý být standardem pro dokumentaci. Prý se čím dál více
> používá i pro Linux.
>
> Můžete mě jenom nasměrovat, v čem by bylo vhodné psát dokumentaci třeba pro
> [...]

 On DocBook je puvodne zalezitost na bazi SGML a asi prvni dokumentace v
tom byla napsane drive nez prisla vlna XML, ale to je ve sve podstate jedno.

 Staci pokud se podivate na nejakou uz existujici dokumentaci (cim vetsi tim
lepe - napr. PostgreSQL:-). Je cela rada nastroju a neni problem z toho pak
generovat man stranky, HTML, PS, PDF apod.

 (IMHO) je to opravdu dobre, problem dokumentace je vetsinou (ne)chut
ji psat :-)

		Karel