Vývojové prostředí

Úterý Únor 6 12:48:49 CET 2001

> Ač je Microsoft jinak prase, jeho překladač Visual C++ vůbec není špatný
> kousek. Osobně si myslím, že je to nejlepší překladač C/C++ pro prostředí

	Visual C++ ma mozna (i ja to tvrdim o verzi 6.0 + updates) nejlepsi
vyvojove prostredi co znam, ale kompilator s Draftem C++ normy (BTW ANSI
ani ISO norma C++ stale jeste neni... apson jsem to nezaznamenal a do
1999 urcite nebyla) je docela hodne na stiru. Myslim, ze nejpovolanejsi,
ktery by Vam to krasne vymluvil je Miroslav Virius...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno