Re: Vývojové prostředí

Radek Skokan skokan na lanprojekt.cz
Úterý Únor 6 13:20:51 CET 2001

> Visual C++ ma mozna (i ja to tvrdim o verzi 6.0 + updates) nejlepsi
> vyvojove prostredi co znam, ale kompilator s Draftem C++ normy (BTW ANSI
> ani ISO norma C++ stale jeste neni... apson jsem to nezaznamenal a do
> 1999 urcite nebyla) je docela hodne na stiru. Myslim, ze nejpovolanejsi,
> ktery by Vam to krasne vymluvil je Miroslav Virius...

Myslim, ze ve Viriove (Viriusove ?) prepsanem Kapesnim pruvodci se pise o
ISO standardizaci C++ (http://www.comeaucomputing.com/iso/).

Jinak v konferenci cecko na pandora.cz se nedavno psalo o tom, ze v MSVC jdou
instancovat objekty od abstraktnich trid, takze s tim plnenimi norem to az
tak vazne zrejme neberou.

Radek