File system EXT2

Roskanuk Michal Michal.Roskanuk na merlin.cz
Úterý Únor 6 18:07:46 CET 2001

> neimplementovano

Jinak fragmenty slouzi k tomu, aby bylo mozne do jednoho
datoveho bloku ulozit vice souboru (zjednodusene receno).

No vzdyt presne tak to je.

Ale i-node je jina uroven. i-node je polozka fs, ktera
reprezentuje objekt ve fs (file/dir) a obsahuje haldu informaci,
napr. seznam datovych bloku (pointru), obsazenych timto
objektem. No a fragment je data block rozdeleny na 8(?) casti.

MR