OT: DocBook

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Úterý Únor 6 18:33:00 CET 2001

| Hm, otazka je co povazujete za slozite, je pravda ze TeX neni
| instantni pseudo WISIWYG, jako nektere jine systemy, ale ja to
| povazuji za vyhodu, proste se muzu soustredit na to co chci
| napsat a nerozptyluje mne to jak se to co pisu ve skutenosti

prominte, vubec nic proti TeXu, je skvely, ale
vy jste ty argumenty asi popletl, XML narozdil od TeXu
znackovaci jazyk, takze by to platilo spise pro nej

| Mimochodem po precteni TeXbooku naruby soudim (jsem
| TeXovsky zacatecnik, vyjadrit by se meli jini), ze tu dokumentaci
| muzete psat v jakemkoliv formatu chcete. Pokud bude algoritmicky
| rozhodnutelne co je jaky objekt dokumentace (nadpis, hlavicka
| funkce, parametry, odkaz, apod.), tak se daji napsat TeXovska
| makra ktera umozni vysazet to co napisete.

;-))

| petr.adamek na antek.cz
| http://www.antek.cz

zajimava firma, uz Vas predchudce mi imponoval a ted prijdete vy ;-)

  Mira Tempír, student at fi.muni.cz
   <xtempir at informatics.muni.cz>