OT: DocBook

AdaMcPetr petr.adamek na antek.cz
Úterý Únor 6 19:04:36 CET 2001

> prominte, vubec nic proti TeXu, je skvely, ale
> vy jste ty argumenty asi popletl, XML narozdil od TeXu
> znackovaci jazyk, takze by to platilo spise pro nej
Samozrejme to plati hlavne pro XML, ale srovname-li TeX s
WISIWYG systemy tak se to jako argument snad da pouzit take,
ne?

> ;-))
Vy se stale jen usmivate, kdyz neco vite tak to reknete nebo aspon
naznacte.

> zajimava firma, uz Vas predchudce mi imponoval a ted prijdete vy ;-)
Hm, uz dlouho mi nikdo nic takoveho nerekl, konec koncu je to
lepsi nez rict ze je clovek hovado:-))

AdaMcPetr
petr.adamek na antek.cz
http://www.antek.cz