OT: DocBook

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Úterý Únor 6 20:05:33 CET 2001

| Samozrejme to plati hlavne pro XML, ale srovname-li TeX s
| WISIWYG systemy tak se to jako argument snad da pouzit take,
| ne?

Tex a wysiwyg (snad se to tak pise) je v tomto smeru neporovnatelne,
mozna ze dokonce existuji wysiwyg systemy, ktere jsou zalozeny
na znackovacich jazycich.
Castecnym pokrokem je Latex (v ceste ke znackovacim jazykum).

| Vy se stale jen usmivate, kdyz neco vite tak to reknete nebo aspon
| naznacte.

Jen te hezke formulaci, ktera ale vlastne vubec nic nevyresila. Znate
nejaky format, ktery by toto nesplnoval ? (krome txt)

| Hm, uz dlouho mi nikdo nic takoveho nerekl, konec koncu je to
| lepsi nez rict ze je clovek hovado:-))

jejda, snad jste to nepochopil takto ?

ps: zacinam setrit se smajliky

  Mira Tempír, student at fi.muni.cz