Dalsi balicek otazek (na co jsem zapomnel)

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Úterý Únor 6 20:20:34 CET 2001

| - jak nakopiruju do sve distribuce TT fonty z Woken. Nekde (tusim ze v
| Chipu) jsem videl navod, ale nepodarilo se mi to najit (uz je to hodne
| davno)

To zalezi na te distribuci, jasnovidec nejsem.
V te me to stacilo pouze nakopirovat do prislusnych cest, ktere
jsou uvedeny v /etc/X11/xfs/config
(prikazem cp, sorry, to byl jen joke :)

| - proc mi nefunguje Apache? Kdyz zadam v prohlizeci (Mozilla 0.7, ale to
| nehra roli, dela to i kfm) adresu http://localhost/ tak mi to ohlasi "The
| connection was refused when attempting to contact localhost". Pritom
| httpd.conf v /etc/httpd/conf zustal po instalaci nezmenen (akorat jsem
| odkomentoval radek ServerName  localhost. Mam tam Apache 1.3.neco a php z
| ceske distribuce RedHat 6.2 se vsim, co k tomu patri, tak proc to neslape?

"connection was refused" znamena s nejvetsi pravdepodobnosti, ze server
nejede, ve vypisu procesu s nejvetsi pravdepodobnosti nebude, pokud
to neni tim, ze byste jeste zapomel spustit, pak mrknete na error_log, kde
bude vysvetleni proc spadl (snad).

  Mira Tempír, student at fi.muni.cz
   <xtempir at informatics.muni.cz>