Dalsi balicek otazek (na co jsem zapomnel)

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Úterý Únor 6 19:25:21 CET 2001

Dobry den,

mam tu jeste dve otazky a pak uz dam pokoj :)

- jak nakopiruju do sve distribuce TT fonty z Woken. Nekde (tusim ze v
Chipu) jsem videl navod, ale nepodarilo se mi to najit (uz je to hodne
davno)

- proc mi nefunguje Apache? Kdyz zadam v prohlizeci (Mozilla 0.7, ale to
nehra roli, dela to i kfm) adresu http://localhost/ tak mi to ohlasi "The
connection was refused when attempting to contact localhost". Pritom
httpd.conf v /etc/httpd/conf zustal po instalaci nezmenen (akorat jsem
odkomentoval radek ServerName  localhost. Mam tam Apache 1.3.neco a php z
ceske distribuce RedHat 6.2 se vsim, co k tomu patri, tak proc to neslape?

Dik za odpovedi.

jarda
e-mail | jarda.kosulic na centrum.cz
web | http://smart.host.sk