Vývojové prostředí

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Únor 6 18:59:57 CET 2001

On 6 Feb 2001 13:22:18 +0100, Radek Skokan wrote:

: Jinak v konferenci cecko na pandora.cz se nedavno psalo o tom, ze v MSVC jdou
: instancovat objekty od abstraktnich trid, takze s tim plnenimi norem to az
: tak vazne zrejme neberou.

Mam tu cest programovat pre gcc aj MSVC. MSVC ma svoje muchy
a ma ich dost, ale skuste si urobit vaznejsi C++ projekt
s gcc. Internal error na dennom poriadku, polovicata
stdc++, STL v ktorej chyba polovica veci a tak dalej
a tak podobne. Veci sa trochu hybu (tak co sa tyka gcc,
ako aj stdc++), ale az sa C++ na Linuxe dostane tam, kde
bolo MSVC 6 pred dvomi rokmi, budem vcelku stastny...

Takze nehante MSVC, v tejto oblasti niet Microsoftu prilis
co vycitat.

Zdravi
--
                                Stano