Dalsi balicek otazek (na co jsem zapomnel)

David Kuzela david na kuzela.cz
Úterý Únor 6 20:44:30 CET 2001

Jarda Kosulic pise:
> Dobry den,
>
> mam tu jeste dve otazky a pak uz dam pokoj :)
>
> - jak nakopiruju do sve distribuce TT fonty z Woken. Nekde (tusim ze v
> Chipu) jsem videl navod, ale nepodarilo se mi to najit (uz je to hodne
> davno)

Doporucuji pouzit xfstt, cituji z manualove stranky:

       --dir name
              Change  xfstt's  font  directory.   The  default is
              --dir /usr/share/fonts/truetype.

Do startovacich skriptu staci pridat:

  /usr/X11R6/bin/xfstt --sync > /dev/null;
  /usr/X11R6/bin/xfstt --port 7103 --daemon \
     --encoding iso8859-2,utf-7,utf-8,windows-1250

a mate vystarano.

> - proc mi nefunguje Apache? Kdyz zadam v prohlizeci (Mozilla 0.7, ale to
> nehra roli, dela to i kfm) adresu http://localhost/ tak mi to ohlasi "The
> connection was refused when attempting to contact localhost". Pritom

Co udela telnet na port 80? Dozvite se neco? Jestli ne, podivejte se co
mate v cat /etc/hosts.allow? Pokud ano, zaridte se podle toho :-)

BTW jak vlastne spoustite apache pres inetd nebo jako daemona? A kdyz uz
jsme u toho bezi apache vubec? :-)

> httpd.conf v /etc/httpd/conf zustal po instalaci nezmenen (akorat jsem

To bude asi ta chyba, bylo by dobre neco malo z dokumentace si precist
a nastavit si podle toho apache...

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-