Dalsi balicek otazek (na co jsem zapomnel)

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Úterý Únor 6 22:55:07 CET 2001

David Kuzela wrote:

> Doporucuji pouzit xfstt, cituji z manualove stranky:
>
>        --dir name
>               Change  xfstt's  font  directory.   The  default is
>               --dir /usr/share/fonts/truetype.
>
> Do startovacich skriptu staci pridat:
>
>   /usr/X11R6/bin/xfstt --sync > /dev/null;
>   /usr/X11R6/bin/xfstt --port 7103 --daemon \
>      --encoding iso8859-2,utf-7,utf-8,windows-1250
>
> a mate vystarano.

Proc nepoužít standardní xfs? Ten umí TT fonty taky. Mě to fungovalo, ale měl
jsem nějaké problémy s netscapem (jak jinak), které mě nebavilo řešit, tak jsem
je zase smáznul.
Může mi do toho někdo vnést jasno, proč xfstt a ne xfs?

Libor Chocholatý