Dalsi balicek otazek (na co jsem zapomnel)

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Únor 6 23:30:11 CET 2001

> Proc nepoužít standardní xfs? Ten umí TT fonty taky. Mě to fungovalo, ale měl
> jsem nějaké problémy s netscapem (jak jinak), které mě nebavilo řešit, tak jsem
> je zase smáznul.
> Může mi do toho někdo vnést jasno, proč xfstt a ne xfs?
>
> Libor Chocholatý

Ne vsechny distribuce maji skompilovano xfs s podporou TT (napr. SuSE ne,
RH ano...)

PT

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Pomoz svemu priteli alespon tichem. (arabske prislovi)