Vývojové prostředí

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Úterý Únor 6 20:31:39 CET 2001

On Mon, Feb 05, 2001 at 05:27:49PM +0100, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

> Víte, mám takovou zkušenost s produkty Borland, že na ně není spoleh.
> Používal jsem překladače Borlandu pro C pro DOS a Windows, a mohu říci, že
> Borlandu trvalo mnoho let, než vytvořilo jakž takž trochu spolehlivý
> překladač. Používal jsem tyto překladače od Borlandu: Turbo C 2.0, Borland
> C++ 1.0, 3.0, 3.1 a 4.5, Borland C++ Builder 3, 4 a 5. Máme to jako hlavní
> vývojový nástroj ve firmě.
>

> Toto je můj soukromý názor. Dříve byl Borland díky user friendly prostředí
> vynikající na odladění, a konečný překlad raději udělat třeba v Microsoft C.
> [...]

Pracoval jsem s Delphi nekolik let a musim rici, ze mate pravdu, obcas na mne u
komplikovanejsich programu vyskocila chybickave vyslednem programu, ale jinak se
mi s nim delalo velmi dobre. Vyskyt chyb nebyl nijak kriticky (stalo se mi to
2x a opravdu pri velmi narocnem programu) a mohl jsem programovat velmi
pohodlne. Podle mne jsou Delphi dobry nastroj a tesim se na uvolneni kylixu.

Martin