VYRESENO: Matrox Millennium G450 - potreti

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Středa Únor 7 09:37:15 CET 2001

Martin Edlman wrote:

> Zdravim,

tak jsem upgradnul celej systém (na rawhide), použil mga_drv.o z
matroxího webu a X jedou jako brus.
Díky všem, kteří jakkoli přispěli.

Zde je souhrn situace, možná to pomůže někomu dalšímu.

motherboard ASUS CUSL2-M
128 MB RAM
10GB HD
Matrox Millenium G450

RH rawhide		mirror dist.
kernel 2.4.0-0.99.11	z distribuce rawhide
XFree86 4.0.2-6	z distribuce rawhide

po spuštění počítače:
# lsmod
agpgart                23360   0  (unused)

po instalaci XFree:
# cd /usr/X11R6/lib/modules/drivers
# mv mga_drv.o mga_drv.o.orig
# wget
ftp://ftp.matrox.com/pub/mga/archive/linux/2001/beta_1_00_04/mga_drv.o
# xf86cfg
# /etc/init.d/wdm start

SLÁVA FUNGUJE, akorát při spuštění několikrát problikne obrazovka, asi
přepíná režimy, či co, ale nastartuje to.
Jediná piha na kráse je to, že to na textových konzolích roztáhne
vertikálně obraz, takže nevidím horní půlku první řádky a dolní půlku
poslední řádky. Ale na konzoli dělám minimálně.

Edas