K?dov?n? hlavi?ek mail?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Únor 7 10:10:20 CET 2001

Dobry den,

David Toman napsal(a):
> V hlavičce je sice ISO-8859-2 pro tělo mailu, ale v Subjectu je řetězec UTF-8.
> Nejspíš nastavené špatně kódování na klientovi.
>
> Já mám nastaveno v NN ISO-8859-2 a jestliže je v adresátovi nebo předmětu
> (subjectu) diakritika, je v hlavičce na příslušných místech zmíněn i tento typ
> kódování, např. From: "=?iso-8859-2?Q?Petr_J._Sv=E1tek?=" <Petr.J.Svatek na pspro.cz>,
> kromě Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2.
>
> Doporučuji Vám zkontrolovat nastavení znakové sady.

no, nevim... Podle meho nazoru mam muj mutt zkonfigurovany dobre,
protoze vas mail se mi zobrazil spravne (jak je nakonec videt).
Spise se domnivam, ze autor predesleho mailu poslal i text v
UTF-8, ale kodovani mel nastavene v hlavickach na iso-8859-2.
Nakonec: svedci pro to i dvojbajtove znaky pro cestinu...

A jestlize se v hlavicce objevi =?iso-8859-2 a neco, tak mi to
mutt zobrazi spravne (prepinac si nepamatuju...)

Vam se ten text zobrazil korektne???

> --
>
> This message was written by using recycled electrons.

> Ing. David Toman

Zdravi
Honza Marek
--