Re: Vývojové prostředí

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na interval.cz
Středa Únor 7 14:54:20 CET 2001

|Mam tu cest programovat pre gcc aj MSVC. MSVC ma svoje muchy
|a ma ich dost, ale skuste si urobit vaznejsi C++ projekt
|s gcc. Internal error na dennom poriadku, polovicata
|stdc++, STL v ktorej chyba polovica veci a tak dalej
|a tak podobne. Veci sa trochu hybu (tak co sa tyka gcc,
|ako aj stdc++), ale az sa C++ na Linuxe dostane tam, kde
|bolo MSVC 6 pred dvomi rokmi, budem vcelku stastny...

Proboha! Já se chystám, že začnu programovat pro Linux, a ono tohle! A
rozhodně nehodlám opouštět C++, to raději opustím programování pro Linux.
Ale na druhé straně jsem četl, že gcc je čím dál více buggy, a že ho
nahrazuje egcs. A to by mělo být výrazně lepší, než gcc. Ale zatím jsem
jenom četl, praktická zkouška nastane později.

Zatím jsem jenom prohlížel CygWin, který má být prý portem gcc pro Windows a
abych se přiznal, nevím, co si mám o něm myslet. Moc se mi do tohoto nechce,
je to takové zmatené.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác