Vývojové prostředí

David Janko djanko na infoware.cz
Středa Únor 7 15:13:28 CET 2001

> Proboha! Já se chystám, že začnu programovat pro Linux, a ono tohle! A
> rozhodně nehodlám opouštět C++, to raději opustím programování pro Linux.
> Ale na druhé straně jsem četl, že gcc je čím dál více buggy, a že ho
> nahrazuje egcs. A to by mělo být výrazně lepší, než gcc. Ale zatím jsem
> jenom četl, praktická zkouška nastane později.
>
> Zatím jsem jenom prohlížel CygWin, který má být prý portem gcc pro Windows
> a abych se přiznal, nevím, co si mám o něm myslet. Moc se mi do tohoto
> nechce, je to takové zmatené.
>
> S pozdravem

> [...]

Kdyz jsem byl na LinuxDay, tak mi tam ze strany Inprise bylo tvrzeno, ze v
Kylixu bude misto VCL nova CLX, z vetsi casti prepsana a ze to bude pro Linux
i Win nativni ... tezko zatim rici, jak to dopadne, ale zatim se na ni celkem
tesim - i kdyz cena cca 40.000 Kc (a zatim jen pro Pascal verzi) mi pripada
dost vysoka ... ale uvidim(e) na LinuxExpu, co predvedou ....

S pozdravem

David Janko