Samba a sitove segmenty

Miroslav PRAGL Miroslav.Pragl na Omega-Optix.Cz
Středa Únor 7 16:47:51 CET 2001

zapomente na to, da se to rozchodit, ale nestoji to za to

principielne potrebujete WINS, browsemaster musi byt ten NT server se 2
sitovkama, browsing jen na jedne sitovce a pomoci lmhosts se musi nastavit
natvrdo u klientu, aby chteli list od neho

aktualnost seznamu pocitacu je ale mizerna, nektere mi tam visivaly i
TYDEN!!!

MP