Vývojové prostředí

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Únor 7 20:57:04 CET 2001

On 07/02/2001, Martin Edlman wrote:

> to by mě zajímalo, jak to je s těma gcc a egcs. V Rawhide Redhatu není
> po egcs ani pomátky, je tam naopak zpátky gcc ve verzi 2.96 (tolik
> komentovaná verze).
> Upustilo se snad od projektu egcs? Nebo se to sloučilo s gcc a
> pokračuje pod tímto jménem? Hledal jsem na webu, ale nic, co by mi
> vysvětlilo vztah gcc x egcs jsem nenašel.

Pred jistou dobou vyjadrila jedna skupina vyvojaru svou nespokojenost s
vyvojem gcc a vytvorili novou vetev z gcc vychazejici pod nazvem egcs.
Cilem bylo dodat vyvoji novou dynamiku a vytvorit otevrenejsi vyvojovy
model. Uspech se zjevne dostavil, protoze po case bylo teto skupine
svereno rizeni dalsiho vyvoje gcc. Proto se uz zase pouziva puvodni
nazev gcc, nicmene zmenilo se zazemi.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka