Vývojové prostředí

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Středa Únor 7 15:14:59 CET 2001

Zdravim,

> Proboha! Já se chystám, že začnu programovat pro Linux, a ono tohle! A
> rozhodně nehodlám opouštět C++, to raději opustím programování pro Linux.
> Ale na druhé straně jsem četl, že gcc je čím dál více buggy, a že ho
> nahrazuje egcs. A to by mělo být výrazně lepší, než gcc. Ale zatím jsem
> jenom četl, praktická zkouška nastane později.

to by mě zajímalo, jak to je s těma gcc a egcs. V Rawhide Redhatu není
po egcs ani pomátky, je tam naopak zpátky gcc ve verzi 2.96 (tolik
komentovaná verze).
Upustilo se snad od projektu egcs? Nebo se to sloučilo s gcc a pokračuje
pod tímto jménem? Hledal jsem na webu, ale nic, co by mi vysvětlilo
vztah gcc x egcs jsem nenašel.
Ve zmiňovaným RH je mimo jiné gcc i pro Javu. Nezkoušel jsem jestli je
to jen kompilátor Javy, či ještě něco navíc. Neví někdo?

Edas