Vývojové prostředí

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Únor 7 20:59:56 CET 2001

On 07/02/2001, David Janko wrote:

> Opravdu ? Kde to pisou ?
> A urcite i pro InterBase ;-)

Treba tady: http://www.drbob42.com/kylix/
Odkud ale ta informace pochazi, to nevim. Jinak z te zpravy mi pripada,
ze tzv. Open Edition nebude urcena jenom pro vyvoj GPL projektu, ale pro
Open Source obecne. O databazich jsem tam nic nevidel...

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka