Mys s koleckem (trosku delsi)

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Středa Únor 7 22:12:55 CET 2001

David Janko wrote:

 > take jsem se od vanoc stal "stastnym" majitelem mysi s koleckem,
 > konkretne zde jiz zminovane Genius NetScroll+ (PS2). Pro uplnost: dist
 > debian, X 4.0.2.
 > Nejdrive jsem se podival na stranky xfree86 a nasel jsem, ze si mam
 > nastavit protokol NetScrollPS/2, coz jsem poslusne udelal. Mys
 > skakala jako posedla, jeste jsem nasel neco o pridani
 > ZAxisMapping 4 5  do XF86Config, sekce pointer ..
 > zadna sekce pointer v mem configu nebyla, tak

Takze:

Mam taky NetsScroll+ a jeste nikdy mi nefungovala jako NetScrollPS/2,
vzdy jen jako "PS/2" nebo "IMPS/2".

Sekce pointer byla v 3.3.x, v 4.x je to "InputDevice" a mela by
vypadat nejak takto:

Section "InputDevice"
       Identifier		"Mouse0"
       Driver             "mouse"
       Option		"device" "/dev/mouse"
       Option		"Protocol" "IMPS/2"
       Option		"Emulate3Buttons" "no"
       Option	 	"ZAxisMapping"	  "4 5"
EndSection

Pricemz podstatne je to IMPS/2 (InteliMouse PS/2). Krome toho je nutne
aby bezel demon imwheel. V RedHatu je k nalezeni na disku "powertools",
v Debianu nevim.

--
/*
    Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz