Mys s koleckem (trosku delsi)

Středa Únor 7 22:20:27 CET 2001

ach jo. tak prece se do toho musim vlozit. Je to aspon 10x ode me v archivu

Miroslav Petricek napsal:
> Pricemz podstatne je to IMPS/2 (InteliMouse PS/2). Krome toho je nutne

jo

> aby bezel demon imwheel. V RedHatu je k nalezeni na disku "powertools",

ne. neni. staci "rozumne nove" gpm. Ale asi jsem neco nepochopil, protoze se
ten Xovy konfigurak odkazuje primo na /dev/mouse, a ne na /dev/gpmdata,
takze instalace imwheel nebo gpm je na prd^Wnic.

> v Debianu nevim.

/usr/sbin/gpm -m /dev/psaux -t imps2 -Rms3
resp. v /etc/gpm.conf :
device=/dev/psaux
type=imps2
repeat_type=ms3

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Obviously the only rational solution to your problem is suicide.