pakety na vadnem kabelu

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Únor 8 08:37:11 CET 2001

Miroslav BENES schrieb in Nachricht ...

>Ano. Mezi budovami neni prima viditelnost,

Co je medzi nimi? Nevyriesila by to predsa len bezdrotova LAN-ka
s nejakou antenkou?

>musela by se navic podkopavat silnice ... Jedine "rozumne"
>reseni je dokopat do plne funkcniho stavu frat, ktery tu uz mame.

To je mozno najlacnejsie riesenie, ale rozumne nie je urcite:

- V blizkosti udrie blesk a rozlucte sa v lepsom pripade s pocitacmi
  na oboch koncoch, v horsom s celou LAN-kou v tych budovach.

- Metalicky spajat dve budovy nie je dobry napad aj z dovodov,
  ze mozu mat dost rozdielnu predstavu o tom, co je to zem -
  vyrovnavacie prudy mozu lahko nieco odpalit.

Vo firme, kde som kedysi robil, sme mali natahane klasicke
terminaly. Neustale nam odchadzali porty na masinach, kam boli
pripojene. Dovodom bol silovy kabel a slucka tvorena seriovym
vedenim a uzemnenim, ktora mala dostatocnu plochu na to,
aby sa na nej naindukovali neprijemnosti.

Zdravi
--
                                              Stano