Pouziti PHP4 a MySQL

Tomáš Knaifl tomas.knaifl na logos.cz
Čtvrtek Únor 8 17:10:02 CET 2001

jka.cz

vami popisovany problem uz jsem tady s nekym resil cca pred dvema
mesici...

me se stalo totez v okamziku, kdyz jsem mel mysql nainstalovane v
adresari /net/mysql misto standardniho /usr/local/mysql a pri kompilaci
php jsem zadal pouze --with-mysql misto --with-mysql=/net/mysql

v okamziku, kdy jsem php prekompiloval s definici adresare kde mam
mysql, tyto hlasky prestaly... IMHO je to tim, ze  klient mysql co je v
PHP taha jazykove odtamtud, kde neni...

Tomáš Knaifl

tomas na knaifl.cz
http://www.hoke