Pouziti PHP4 a MySQL

Michal Jursa michal na jursa.cz
Pátek Únor 9 08:47:56 CET 2001

> vami popisovany problem uz jsem tady s nekym resil cca pred dvema
> mesici...
>
> me se stalo totez v okamziku, kdyz jsem mel mysql nainstalovane v
> adresari /net/mysql misto standardniho /usr/local/mysql a pri kompilaci
> php jsem zadal pouze --with-mysql misto --with-mysql=/net/mysql
>
> v okamziku, kdy jsem php prekompiloval s definici adresare kde mam
> mysql, tyto hlasky prestaly... IMHO je to tim, ze  klient mysql co je v
> PHP taha jazykove odtamtud, kde neni...

Ono pokud je to jen trochu mozne je vzdy lepsi si prelozit PHP s knihovnami
primo te verze serveru, kterou mate nainstalovanou. Genericka podpora je
dobra vec, ale vlastni knihovny jsou vlastni knihovny..:))
Hlavne prave pak nedochazi k takovymhle vecem, ze PHP predpoklada existenci
neceho o cem MySQL server nema ani paru..:)

Michal Jursa