tv karta pod linuxem

Valter valter na atlas.cz
Čtvrtek Únor 8 23:37:29 CET 2001

> mate nekdo zkusenosti s nejakou tv kartou pod linuxem? Jakej typ, jakej software, jak dobre funguje, co vsechno umi, jak snadny/tezky bylo ji rozchodit, jak dobrou potrebuje antenu... zajimaji me spis cisty tv karty, ne kombinace s grafickou (jestli vubec neco takovyho existuje)...

Staci si prejst archiv konferencie, a niektore www
www.root.cz
hardware.penguin.cz

V sucasnej dobe je tych kariet pomerne dost a funkcnost dostatocna.
Osobna mam v Pocitadle kartu Dart TV Live.
Citlivost dostatocna (kablovka :-)

Ovladace na tieto karty su v kerneli (sekcia charakter
device/video4linux)
Kernel 2.4.1 ma dostatocne nove ovladace. K nizsim doporucujem stiahnut
aktualnu verziu (http://www.metzlerbros.de)

Postup nastavenia je popisany pomerne dobre (treba laborovat s
nastavenim
parametrov - zavisi na karte)

Ing. Mayer Valter, Senec
Slovak Republic,  Europe