tv karta pod linuxem

Petr Hrbek hrbek na iinfo.cz
Čtvrtek Únor 8 23:29:46 CET 2001

On 08-Feb-2001 Bob Koutsky wrote:
> Zdravim,
>
> mate nekdo zkusenosti s nejakou tv kartou pod linuxem? Jakej typ, jakej
> software, jak dobre funguje, co vsechno umi, jak snadny/tezky bylo ji
> rozchodit, jak dobrou potrebuje antenu... zajimaji me spis cisty tv karty, ne
> kombinace s grafickou (jestli vubec neco takovyho existuje)...

Ja mam Aver TVCapture98 a beha bez problemu vcetne dalkoveho ovladani (ktere se
nemusi pouzivat jen na ovladani TV tuneru). Problemy jsem mel akorat s bttv
drivery (ty standardne zahrnute v jadre mi nechodily). O pozadavcich na antenu
moc nevim, protoze mame kabelovku, ale chyta bez problemu celkem vsechno (na
linuxu dokonce naladim i vice stanic nez pod MS Windows ;-). Samozrejme ze tato
karta neni jedina podporovana. Seznam podporovanych karet najdete u zdrojaku
bttv driveru nebo v dokumentaci k jadru:

Documentation/video4linux/bttv/CARDLIST.

Petr Hrbek
Internet Info, s. r. o.
Tel.: +420241442481
Fax: +420241441572