Re: Vývojové prostředí

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Pátek Únor 9 02:35:40 CET 2001

Nevěřil byste, jak moc byla MFC knihovna vzorem pro wxWindows. Když jsem si
procházel její zdrojáky, strašně nápadně se některé části podobají MFC.
Neříkám, že všechny. Ale kopírování z MFC je na její filozofii dost znát.

|mimochodem, asi jinde prelozit nepujde, protoze péouziva hodne
|vselijakych #pragma .. a nektere z nich jsou v MSDN oznacene jako
|Microsoft Specific...

Což samozřejmě jiným kompilátorům nevadí, protože dle normy je #pragma
určeno k tomu, aby se zapisovaly věci specifické pro kompilátory. A jiný
kompilátor, který samozřejmě nemusí rozumnět MS specialitám, nesmí považovat
takové pragmy za chybu, tolik norma C/C++.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác