Problém s připojením modemu

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pátek Únor 9 11:40:07 CET 2001

Nevim, proc by mwl mit zrovna interni, ale pokud ano, ma pan Drvota pravdu.
Presto si zkontrolujte zda mate symlink /dev/modem ukazujici na port, ke
kteremu je pripojen modem.
pokud je to COM1 pak /dev/ttyS0, pokud COM2 pak /dev/ttyS1, a podobne. Myslim,
ze tenhle symlink tam RedHat neudela implicitne po instalaci.

Libor Chocholaty

Daląí informace o konferenci Linux