Re: Vývojové prostředí

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Čtvrtek Únor 8 01:18:22 CET 2001

Dobrý den,

|Kdyz jsem byl na LinuxDay, tak mi tam ze strany Inprise bylo tvrzeno, ze v
|Kylixu bude misto VCL nova CLX, z vetsi casti prepsana a ze to bude pro
Linux
|i Win nativni ... tezko zatim rici, jak to dopadne, ale zatim se na ni
celkem
|tesim - i kdyz cena cca 40.000 Kc (a zatim jen pro Pascal verzi) mi pripada
|dost vysoka ... ale uvidim(e) na LinuxExpu, co predvedou ....

Tak to bude třetí grafická knihovna v řadě. Nejdříve to byla OWL (Object
Windows Library), kterou potichu zlikvidovali, a poté to byla VCL (Visual
Component Library). A poté to bude CLX. Všechno jsou to knihovny
totálně nekompatibilní.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác