StarOffice 5.2 od SUSE - kde je ?

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Pátek Únor 9 11:33:35 CET 2001

soban na centrum.cz (=?ISO-8859-2?Q?Petr_=A9ob=E1=F2?=) writes:

> Omlouvam se ale uz sem se neudrzel co tak prevratneho SuSE na SO
> udelala ? Odpovim si prepsala menu do cestiny, ale to si muzete
> udelat i u SO od SUNu kazdy sam,

Je pravda, ze kazdy si muze delat lokalizaci SO sam, ale skutecne si
myslite, ze je to idealni situace?

> proste se vykaslete na SuSE a oni skrachuji.

Nazory tohoto typu se mi zdaji silne kontraproduktivni. Jaky uzitek
budou mit uzivatele Linuxu z toho, ze SuSE CR zkrachuje?

Krome domacich uzivatelu, kteri ocenuji zejmena free SW, existuji i
podnikovi uzivatele a pro ty nebyva problem za SW a sluzby
platit. Pokud je cast jejich poplatku investovana i do vyvoje free SW
(a to v pripade SuSE je), pak na existenci komercnich subjektu jako je
SuSE nevidim nic spatneho. Z meho pohledu (podnikoveho zakaznika)
rozsireni Linuxu pomahaji. Ale uznavam, ze pro nektere uzivatele mohou
byt jejich podminky neprijatelne.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR