StarOffice 5.2 od SUSE - kde je ?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Únor 10 12:18:01 CET 2001

On 9 Feb 2001, Alexandr Malusek wrote:

> Je pravda, ze kazdy si muze delat lokalizaci SO sam, ale skutecne si
> myslite, ze je to idealni situace?

Tak to někdo udělá a může to poskytnout ostatním. Klidně třeba za nějakou
korunu a kdo chce ať si to koupí.

> Nazory tohoto typu se mi zdaji silne kontraproduktivni. Jaky uzitek
> budou mit uzivatele Linuxu z toho, ze SuSE CR zkrachuje?

Nemyslel jsem to tak moc, ale prostě kdo chce zaplatit ať si koupí SuSE, a
kdo ne tak ať si to stáhne u SUNu.
Jinak osobně proti SuSE nic nemám! Ze začátku jsem taky uvažoval že
bych si od nich Linux koupil - (kvůli ťištěné dokumentaci).

> Krome domacich uzivatelu, kteri ocenuji zejmena free SW, existuji i
> podnikovi uzivatele a pro ty nebyva problem za SW a sluzby
> platit. Pokud je cast jejich poplatku investovana i do vyvoje free SW
> (a to v pripade SuSE je), pak na existenci komercnich subjektu jako je
> SuSE nevidim nic spatneho. Z meho pohledu (podnikoveho zakaznika)
> rozsireni Linuxu pomahaji. Ale uznavam, ze pro nektere uzivatele mohou
> byt jejich podminky neprijatelne.

S tímhle souhlasím.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.