offtopic_windows

David Pírek david na pravo.cz
Pátek Únor 9 11:37:28 CET 2001

Omlouvam se vsem, kteri o tu srandu nestoji, ale tohle neslo vydrzet :o)

                                    Zdravim

                                          David Pirek

Kdo zná bednu od whiskey......?

WINDOWS.....

       Dneska uz mi Windows, nák nejdou pres disky,
       stojím s dlouhým kabelem nad bednou s popisky.
       Stojím s dlouhým kabelem, jako amatér,
       zas mi asi nefunguje ten muj adaptér.

       Ref:
       Tak kopni do tý bedny, to se zas nacekás,
       nez se Windows nastartují, pak se polekás.
       Co se to objevilo na obrazovce tvý,
       takhle snad nevypadá ani Windows eNTý.

       Mít tak hodne RAMky, aby Windows sly,
       vytáhnu prachy z mamky, u ní by se nasly.
       Tyhle blbý Windows me zacínají stvát,
       asi znovu s autícky zacnu si zas hrát.

       Kdyby tak ty Windows porád nechtely stát,
       mohl bych se klidne u tech her i smát.
       Mohl bych si v klidu o hrách jen tak snít,
       a nemusel bych porád reset zmácknutý mít.

       Kdyz jsem spustil Windows a nez se rozkoukal,
       ihned nekam spadly a já se jen koukal.
       Cumel jsem jak tupec, je to záhada,
       s Windowsama se prece nikdo nehádal.

       Az kopnes do tý bedny, jak se to delává,
       v pocítaci zustane jen dírka mrnavá.
       Jenom dírka mrnavá a k zkratu jenom krok,
       a z padesáti tisíc nemás ani flok.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.